Sağlamlıq
Hamilələrin diqqətinə: Pəhrizinizə görə övladınızın xərçəng olma riski var
Anaları hamiləlik zamanı az protein qəbul edən uşaqlarda prostat xərçəngi riski daha yüksəkdir.
Publika.az xəbər verir ki, bu barədə Braziliyanın San-Paulo Dövlət Universitetinin (UNESP) alimləri xəbərdarlıq ediblər.
Onların sözlərinə görə, tədqiqatlar iki istiqamətdə aparılıb.
Bioinformatikadan istifadə etməklə aparılan tədqiqatlar zamanı gen ekspressiyasında hormonal disbalans və yüksək prostat xərçəngi riski ilə əlaqəli ola biləcək dəyişikliklər müəyyən edilib.
Bundan başqa alimlər siçanlar üzərində təcrübə aparıblar. Məlum olub ki, hamiləlik və laktasiya dövründə məhdud zülallı pəhrizlə nəslin prostat xərçəngi riskinin artması arasında əlaqə var.
Hər iki halda araşdırmalar göstərir ki, erkən inkişaf zamanı zəif proteinli pəhriz nəslin sağlamlığına və xəstəliklərin trayektoriyasına təsir göstərir.
Tədqiqat San-Paulo Araşdırma Vəqfi (FAPESP) tərəfindən dəstəklənib.
-
Sosial09:24Bakıda iş saatları dəyişir - DETALLAR AÇIQLANDI
-
Yaxın Şərq09:12İran Əl-Əzraq bazasını vurdu: ABŞ-ın xeyli qırıcısı məhv edildi
-
Magazin208:49Spilberqdən yadplanetlilərlə bağlı şok açıqlama - Onlar aramızdadır...
-
Səhiyyə05:15Tibb müəssiəsələri ilə bağlı qərar verildi - Məcburi olaraq...
-
ABŞ02:00Tramp İrana qarşı nüvə silahından istifadə etmək istəyir
-
Dünya01:50ABŞ qüvvələri İrandakı hədəflərə zərbələr endirir - CENTCOM
-
Dünya01:31İranda partlayış səsləri eşidildi - ABŞ zərbələrə başladı?
-
Qoroskop01:20Günün ulduz falı: uzunmüddətli səyahətlər gündəminizə gələ bilər



































