Sağlamlıq
Bu meyvə ruh halını dərhal yaxşılaşdırır
C vitamini ilə zəngin olan kivinin yeni bir faydası üzə çıxıb.
Publika.az xəbər verir ki, tədqiqatçıların sözlərinə görə, meyvə orqanizmə C vitamini əlavələrindən daha sürətli və daha uzun müddət təsir edir.
Yeni Zelandiyanın Otaqo Universitetinin tədqiqatçıları səkkiz həftə ərzində C vitamini səviyyəsi aşağı olan 155 yetkinin rasionunu izləyiblər. İştirakçıların bir qismi hər gün C vitamini qəbul ediblər, digər hissəsi isə iki kivi yeyib. Sonra iştirakçılar smartfon anketləri vasitəsilə gümrahlıq, əhval-ruhiyyə, yuxu keyfiyyəti və fiziki aktivlikləri barədə məlumat veriblər.
"British Journal of Nutrition"da dərc edilən nəticələr göstərib ki, kivi dörd gün ərzində bədəni və ümumi əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdıra bilir. Bu təsir 14-16-cı günlərdə zirvəyə çatıb.
Araşdırmanın aparıcı müəllifi Dr. Ben Fletçer qeyd edib ki, bu araşdırma yediklərimizin hisslərimizə dərhal təsir edə biləcəyini görməyə kömək edib.
-
ABŞ02:00Tramp İrana qarşı nüvə silahından istifadə etmək istəyir
-
Dünya01:50ABŞ qüvvələri İrandakı hədəflərə zərbələr endirir - CENTCOM
-
Dünya01:31İranda partlayış səsləri eşidildi - ABŞ zərbələrə başladı?
-
Qoroskop01:20Günün ulduz falı: uzunmüddətli səyahətlər gündəminizə gələ bilər
-
Hadisə10 İyun 23:55Gəncədə kütləvi dava - Xəsarət alanlar var
-
ABŞ10 İyun 21:51Bu gün İranı yenidən sərt şəkildə vuracağıq - Tramp elan etdi
-
Art10 İyun 21:00"Yaşıl Teatr" və Bələdiyyə Teatrı meriyadan alındı
-
Nida Xəbər 10 İyun 20:34Bu institut ləğv edilir - Qərar



































