Dəb qurbanına çevrilməyin! - Məşhur modelyerdən yay trendləri barədə PROQNOZLAR
Bizi izləyin

Xüsusi

Dəb qurbanına çevrilməyin! - Məşhur modelyerdən yay trendləri barədə PROQNOZLAR

Tanınmış modelyer Zümrüd Mirzəliyeva hesab edir ki, stil qadın üçün obrazın əsasını təşkil edir. Lakin onu da qeyd edir ki, hər kəs özünəməxsus üslubunu yarada bilmir. Trendlərin təsiri altına düşən qadınlar çox zaman moda qurbanına çevrilir ki, bu da onları gülməli hala salır.

Publika.az modelyerlə müsahibəni təqdim edir:

- Zümrüd xanım, trendlərin sürətlə dəyişdiyi bir vaxtda öz üslubuna sadiq qalmaq çətin deyil ki?

- Öz üslubunuzu tapmaq çox çətindir, amma onu qorumaq ondan da çətindir. Trendlər daim dəyişir və onların hamısı ilə ayaqlaşmaq mümkün deyil. Öz üslubunuza gəldikdə isə, o ya var, ya da yoxdur. Siz öz üslubunuzu axtarıb tapmalı, trendləri təqlid etməməli, eyni zamanda onları diqqətlə izləyib, səliqəli şəkildə üslubunuza gətirməlisiniz. Ancaq bu və ya digər tendensiya sizə uyğun gəlmirsə, ondan yan keçin, çünki daxili zövq duyumu əsasdır və yuxarıda dediyim kimi, tendensiyalar gəldi-gedərdir.

- Sizcə, xanımlarımızın dəbə olan hədsiz sevgisi təbii və normaldırmı? Biz qərbli qadından fərqli olaraq bütün pulumuzu geyimə verməyə hazırıq...

- Azərbaycan qadınlarının modaya olan sevgisi olduqca normaldır və məni çox sevindirir ki, Bakı küçələrində, müxtəlif tədbirlərdə və s. yerlərdə gözəl, qəşəng, dəbli xanımlar görürəm. Əsas odur ki, modanın qurbanı və girovuna çevrilməsin - bəzən buna əməl etmək çox çətindir, dəbə tabe olmaq istəyən adam öz üslubunu itirir, halbuki, stil qadın üçün obrazın əsasını təşkil edir. Əgər bu və ya digər moda yeniliyi sizə yaraşmırsa və sizi əks etdirmirsə, o zaman onu almayın, çünki dəb dəyişkən bir hadisədir və o, müəyyən vaxtda məşhurdur. Buna görə zövqünüzə güvənərək üslubun qaydalarına riayət etmək daha yaxşıdır və həmişə dəbli olmağa çalışmayın, ən azı ona görə ki, bəzən uğursuz görünür.

- Bu gün massmarket brendlərində gördüyümüz geyimlərin çoxu demək olar ki, bir-birinin eynidir. Bu halda öz tərzini tapmaq çətinləşir. Məsləhət görün ki, öz üslubumuzu yarada bilək.

- Belə bir məqam var: kütləvi bazar brendləri dünya podiumlarından ən yaxşısını götürür və orta təbəqə üçün uyğunlaşdırır. Bu, əladır. Məsələn, “Zara” və ya “Bershka”da ən məşhur lüks markaların oxşar dizaynlarını tapa bilərsiniz. Öz üslubunuzu tapmağa gəlincə, bu, nə kütləvi bazardan, nə də lüks brendlərdən asılı deyil. Burada ən vacib rolu bədən quruluşu oynayır, məziyyətlərinizi başa düşməli, qəbul etməli və rənglərlə işləməyi öyrənməlisiniz. Sizə uyğun bir fənd tapın - bunlar mənim məsləhətimdir, lakin unutmaq olmaz ki, hər kəsə fərdi yanaşma olmalıdır. Həm də sizə bir neçə mövsüm geyinə biləcəyiniz uzunmüddətli tendensiyalara sərmayə qoymağı məsləhət görərdim. Bu, qarderobun və üslubun əsası olacaq.

- Trendlərə ayaq döymədən dəbli görünmək mümkündür, bunun üçün nə etmək lazımdır?

- Bu, mümkündür! Öz üslunubuzu taparaq, dəbdən və trenddən asılı olmadan, hər zaman 5+ görünə bilərsiniz. Odur ki, öz üslubunuzu tapın. Bəli, bu çətindir, amma mümkünsüz heç nə yoxdur!

src="/storage/files/upload/3df118d7c110eb7e3a41e9ec4e86b7cb812ef2f6.jpg" style="width: 300px;" class="fr-fic fr-dib">

- Pandemiya dəbə münasibəti dəyişdimi?

- Pandemiya zamanı moda özü dəyişdi. İnsanlar daha az paltar almağa başladılar, o cümlədən, insanların karantin zamanı qarderoblarını hərtərəfli silkələmək imkanı oldu. Əminəm ki, hamı başa düşdü ki, hər şeyə çox pul xərcləməyə dəyməz. Həmçinin pandemiya dövründə alış-verişdə üstünlük ev paltarlarına keçdi, lakin pandemiya sona çatmaq üzrədir, Azərbaycanda da bütün dünyada olduğu kimi, demək olar ki, bütün məhdudiyyətlər aradan qaldırılıb və bu, ümumilikdə modaya münasibətin pandemiyadan əvvəlki dövrə qayıdacağını deməyə imkan verir.

- Zümrüd xanım, yay trendlərindən danışaq. Nələr dəbdə olacaq?

- Moda dövridir və bu yay tendensiyalardan biri yenə də 2000-ci illərin dəbi olacaq, bir çox lüks brendlər və kütləvi bazar brendləri yeni kolleksiyalarını buna həsr ediblər. Tor parçalar yeni mövsümdə çox aktualdır, ayaqqabılara gəldikdə, platforma yenidən trenddir. 2022-ci il pələng ili olduğundan, pələng motivləri bu yay əsasdır. Çoxsaylı dekolte və yarıqlar, həmçinin aşağıbel yubka və şalvarlar digər trendlər arasında yer alıb. Əgər onlara əməl etsəniz, bədən ölçülərinizi aydın şəkildə başa düşməlisiniz. Rənglərə gəlincə, limon, çəhrayı və göy çalarlar xüsusilə aktualdır.

- Saç və makiyaj haqqında nə demək olar?

- Bu suala peşəkar vizajistlər və saç ustaları daha yaxşı cavab verə bilər. Fikrimcə, yayda digər mövsümlərdə olduğu kimi, həm makiyaj, həm də saç düzümü obrazınıza uyğun olmalı və onunla harmoniya təşkil etməlidir. Bu halda görünüşümüz də mükəmməl olacaq!

- Yayda toya hazırlaşan gəlinlərimizə nə məsləhət verərdiniz?

- Yay toy mövsümüdür, lakin eyni zamanda problemlidir - bu, ilk növbədə isti hava ilə bağlıdır. Düşünürəm ki, yayda gəlinlik yüngül və rahat olmalıdır, narahatlıq yaradan sıx qollar və dar korsetlərdən imtina etmək lazımdır. Ağır parçalar və tüklü ətəklərə yox, yüngül, uçuşan materiala hə deyirəm. Dəb və üslub haqqında danışırıqsa, burda fərdi yanaşma var və bu, ilk növbədə, bədən ölçülərindən asılıdır.

src="/storage/files/upload/d67e084fba18bcd97878063ded5541cc5db4c877.jpg" style="width: 300px;" class="fr-fic fr-dib">

- Dünya brendlərinin reklam strategiyasından da danışmağınızı istərdim. Brendlərin homoseksual və lezbiyanları reklamlarda təbliğ etməsinə necə baxırsınız?

- Hər bir brendin öz reklam strategiyası var və reklam şirkətləri yeni qlobal normaları nəzərə alaraq, LGBT insanlar marketinqdə trendə çevriliblər. Bu, aparıcı Qərb brendləri üçün normadır, çünki LGBT hüquqları mövzusu bu gün ən məşhur brendlər arasında çox işlənir. 2019-cu ildə braziliyalı model və aktrisa Valentina Sampaio “Victoria Secret”in ilk transgender modeli oldu. Onun rezonans doğuran çıxışının həm müsbət, həm də mənfi təsiri oldu. LGBT nümayəndələrinin dünya brendlərinin reklam kampaniyalarında iştirakını və təbliğatını qarışdırmayın. Əsas odur ki, çəkiliş brendin konsepsiyasına və fəlsəfəsinə tam uyğun olsun.

- Yerli brendlərə maraq hansı səviyyədədir?

- Çox şadam ki, Azərbaycan brendlərinə maraq daha da artır. Bir neçə il əvvəl maraq minimal idi, amma indi bazarda çoxlu Azərbaycan brendləri var - geyim və aksessuarlar. Bu əmək diqqətə layiqdir və böyük olmasa da, markalar öz auditoriyasını artıq qazanıblar. Sevinirəm ki, bu gün “Made in Azerbaijan” geyinmək dəbdədir, məhsullarımız, o cümlədən, mənim gördüyüm işlərin bazara çıxarılmasına əlbəttə ki, çox şad olaram. Dünya səviyyəsi mürəkkəb bir prosesdir, burada müəyyən dəyişikliklər artıq təsvir edilib. Əsas odur ki, Azərbaycan modası və brendləri sürətlə inkişaf edir!

Oxumağa davam et
Reklam
Reklam

Gündəm